שאלות ותשובות

יש הטבות למנויים?

כמובן שיש! 20% הנחה על שימוש בלוקרים, חדר ישיבות. בנוסף, אופציה לתיבות דואר.

אם עשיתי מנוי לחודש או לשלושה חודשים, האם יש לי את אפשרות להעביר שעות מחודש לחודש? (כלומר, אם בחודש הראשון לא ניצלתי את כל המנוי אני יכולה להעביר את יתרת השעות שעומדת לרשותי לחודש הבא?)

לא, השעות לא ניתנות להעברה.

האם אפשר להקפיא את המנוי ולחזור עוד חודשיים?

אין בעיה, אנחנו גמישים אך ההקפאה היא למינימום שבועיים ועד הקפאה אחת בזמן המנוי.

האם אפשר להעביר מנוי? לתת לחבר לבוא במקומי?

בשום פנים ואופן. המנוי הוא אישי ולא ניתן להעברה.

האם אפשר לשלם עם הארנק הדיגיטלי על לוקרים?

הארנק הנטען הוא אך ורק על שעות במרחב הפתוח ובמרחב הסגור.

במידה ויש לי גם ארנק וגם מנוי אפשר לשלם בארנק על שעות נוספות (מעל ה5 שעות היומיות)?

בוודאי ! רק לא לשכוח ש הארנק הוא אך ורק על ישיבה במרחב השקט ובמרחב הפתוח.

האם שווה לי לעשות מנוי או ארנק?

תלוי מה הם הרצונות שלך וכמה זמן שהייה יהיה לך במקום. במידה ואת/ה לא בטוח אז כדי לקנות ארנק ולבדוק את עצמך, ולפי זה תדע/י מה משתלם לך יותר. ככה או ככה יש לך קפה חינם אז זה הופך למשתלם.

אם המחשב מתקלקל בזמן שהוא בלוקר?

אנחנו לא אחראים על התכולה שיש בתוך הלוקר.

במידה ואני צריך לקבל  לדואר חבילה גדולה מהרגיל?

תלוי כמה היא גדולה, יש לנו מגירה במיוחד בשביל זה. אבל לא להגזים (לשאול אותנו לפני).

האם אפשר לדבר בפלאפון במרחב השקט? 

 לא, המטרה היא לשמור על הריכוז והשקט. אז בלי פלאפונים בבקשה.

האם אפשר לדבר בפלאפון במרחב הפתוח? 

במרחב הפתוח אתה יכול להרגיש חופשי! ויותר מזה, גם לעבוד בקבוצות רק לשמור על  גבול הטעם הטוב ולהתחשב בשכן.

Take a Place - תל אביב

לשאלות, הזמנות או עניינים נוספים:

כתובת:
חיים ויטל 20, תל אביב (פלורנטין)

טלפון: 03-7745509

דוא"ל: info@taptlv.co.il

שעות פתיחה:
ימים א'-ה' 08:30-20:30
יום ו' וערבי חג  08:30-14:30

מעוניינים שנחזור אליכם?